2013. október 6., vasárnap

Díj

Annyira boldog vagyok!!!!!! Megkaptam a legelső díjamat Vivieen-től!!! Nagy megtiszteltetés, hiszen szinte még csak most kezdtem a blogot... Szóóval köszönöm! :)


xoxo: Looney G.
Szabály:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küldd tovább a díjat!

Magamról:

1. A kedvenc évszakom az ősz.
2. Imádok olvasni.
3. Szabadidőmben szívesen maszkírozok.
4. A kedvenc műfajom könyvben és filmben is a HORROR. (Minél véresebb annál jobb!)
5. Nagy állatvédő vagyok.
6. Ha unatkozok általában festek.
7. Tudok gitározni, zongorázni, fuvolázni, furulyázni.
8. Imádok énekelni.
9. Szerintem az október az egyik legszebb hónap...
10. Elalvás előtt pontosan 8 korty vizet szoktam inni, mert anélkül nem tudok elaludni.
11. Túléltem a fahéj challenge-et... háromszor is! xD

Válaszaim:

1. Hány blogod volt eddig? - Eddig hivatalosan 4 d,e kb. 7 történetbe kezdtem bele, amiből idővel szeretnék majd blogot csinálni.

2. Hányas tanuló vagy? -  4-5-ös

3. Van házi állatod? - Igen van! Egy kutyusom és cicám és egy nyuszim.

4. Milyen színű a szobád fala? - Türkizkék színűek a falak, de barnás-kékes tapéta van rajta amitől nagyon stílusos lett. 

5. Van testvéred? - Igen van.

6. Papíron vagy gépen írod meg a blogod fejezeteit? - Gépen.

7. Kiben bízol meg legjobban a világon? - A titkos  ügynökök nem bízhatnak meg senkiben... xD 

8. Kicsi korodban mi akartál lenni ha nagy leszel? - Öhm... azt hiszem énekes akartam lenni, aztán állatorvos, aztán színésznő, aztán énekes, majd jött a biológus korszak, aztán a fogorvos, és most a patológus. xD

9. Szoktál rajzolni? - A rajzolással vezetem le a feszültségemet.

10. Kedvenc játékod? - Chubby Bunny Challenge.

11. Hány órát gépezel naponta? - Nos, nem vagyok kifejezetten kockatípus, szóval nem sokat, ráadásul még nagyban az is hozzájárul, hogy későn érek haza, szóóóóóval kb. 4 óra.

Kérdéseim:

1. Milyen az öltözködési stílusod?
2. Vannak rossz szokásaid?
3. Mit gondolsz az írásról, miért kezdtél el írni?
4. Mivel vezeted le a feszültségedet egy nehéz nap után?
5. Mik a terveid a jövőre nézve?
6. Milyen zenék inspirálnak?
7. Mi a legnagyobb félelmed?
8. Emlékszel valami meghatározó pillanatra a gyermekkorodból?
9. Szabadidődben mivel foglalatoskodsz?
10. Szerinted milyennek látnak az emberek?
11. Merítesz ihletet az íráshoz a való életből, vagy a fantáziádra hagyatkozol?

Akiknek küldöm:

1. Samantha Row
2. Megan Horan
3. Molly Schmidt
4. domii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése